CASARIN, Francesco

CASARIN, Francesco  

Dipartimento di Management  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 55 (tempo di esecuzione: 0.0 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autori Tipo File Abstract
"Sostenibilità, branding e gestione sistemica nella relazione tra destinazione turistica e tour operator" 1-gen-2013 CASARIN, FrancescoMeneghello Sabrina 3.1 Articolo su libro -
An International Review of Cultural Consumption Research 1-gen-2011 CASARIN, FrancescoMORETTI, Anna 3.1 Articolo su libro -
Art experiences and eWOM: Exploring the content of museum reviews 1-gen-2016 Zanibellato, FrancescoROSIN, UmbertoCASARIN, Francesco 7.01 Working paper -
Canali distributivi e domanda senior 1-gen-2004 CASARIN, Francesco 2.1 Articolo su rivista -
Canali distributivi e nuove tecnologie: il senior tra empowerment ed esclusione 1-gen-2005 CASARIN, Francesco 2.1 Articolo su rivista -
Cap. 11: Il prezzo; Cap. 12: Le strutture commerciali; Cap. 13: La distribuzione 1-gen-2000 CASARIN, Francesco 3.1 Articolo su libro -
Changements de stratégies dans les campagnes publicitaires 1-gen-1992 CASARIN, Francesco 2.1 Articolo su rivista -
Consumer Confidence in Responsible Tourism: How Business Reporting Systems can Encourage Respectful Behaviour 1-gen-2014 CASARIN, Francesco + 3.1 Articolo su libro -
Consumption Culture in Europe: insight into the beverage industry 1-gen-2013 CASARIN, Francesco + 5.1 Curatela -
Consumption of the Performing Arts from a Supply-Side Perspective: Searching for Artistic Benefit 1-gen-2021 Andrea PastoreFrancesco Casarin + 2.1 Articolo su rivista -
Cultural consumption and participation. Creating value for the performing arts: the role of audience 1-gen-2016 MARZELLA, FABIOCASARIN, Francesco 7.01 Working paper -
Cultural Consumption and the Artistic Benefit 1-gen-2018 Bonazzi, MicheleAndrea PastoreFrancesco Casarin 7.01 Working paper -
Disintermediazione e reintermediazione nel commercio elettronico 1-gen-2000 CASARIN, FrancescoCOLLESEI, UmbertoVESCOVI, Tiziano 4.1 Articolo in Atti di convegno -
Euro e marketing. Analisi delle problematiche ed applicazione al sistema turistico, (con Frédéric Jallat) 1-gen-2000 CASARIN, Francesco 2.1 Articolo su rivista -
Evaluation of Sponsorship Effects on Brand Image within a European Context: the America’s Cup and Louis Vuitton Case 1-gen-2008 CASARIN, Francesco + 4.1 Articolo in Atti di convegno -
eWOM and growth strategies for the tourism industry in maritime museum networks. The case of the ARCA Adriatica tourist product 1-gen-2021 Rosin U.Bonazzi M.Casarin F. 7.01 Working paper -
eWom and sentiment analysis to support decision processes within maritime heritage museum networks. The case of Arca Adriatica 1-gen-2022 Rosin U.Bonazzi M.Casarin F. 4.1 Articolo in Atti di convegno -
Experiential marketing and the crisis of postmodernism. Problems and perspectives 1-gen-2018 GIANNASI, MatteoFrancesco Casarin 7.01 Working paper -
How perceived image of a sponsorship event influences on the brand perception: An international research of the America´s Cup and Louis Vuitton 1-gen-2008 CASARIN, Francesco + 2.1 Articolo su rivista -
How the Attributes of a Museum Experience Influence Electronic Word-of-Mouth Valence: an Analysis of Online Museum Reviews 1-gen-2018 Francesco ZanibellatoUmberto RosinFrancesco Casarin 2.1 Articolo su rivista -